top of page

יעוץ ובקרת שירות

ליזמים

מגדלים מסייעת לשמור על רווחיות פרוייקטים בנדל"ן

שוק הנדל"ן הישראלי הוא שוק תחרותי מאוד ומספר יזמויות הנדל"ן בו גדול. 
עובדה זו מביאה יזמים רבים להשקיע מאמצים גדולים על מנת לבלוט מעל היתר מתוך הכרה בכך שההשקעה ביצירת חוויית אכלוס ומגורים מביאה הצלחה, שם ומוניטין שערכם לא יסולא בפז. יזם שיוצר לעצמו שם טוב יצליח למכור את הפרוייקט כשהוא עוד בשלב התכנון – זוהי מטרתו של כל מי שנמצא בענף ולמטרה זו אנחנו כאן!
כדי לייצר את התחושה הזו בקרב הדיירים וכדי לשמור על מסגרת תקציבית וחיסכון מקסימלי חייבים אנשי מקצוע שיש להם את הכישורים והידע להבין מהם צרכי הדיירים עוד בשלב התכנון והביצוע וכמובן שבשלב המסירה ואחריה.

פה אנחנו נכנסים לתמונה:

 

חברת מגדלים מעניקה שירותי יעוץ שמטרתם יצירת חוויית לקוחות תוך שמירה על חיסכון מקסימלי:

1.    בתהליך התכנון
2.    בתהליך הביצוע
3.    במסירה / אכלוס 
4.    בפיקוח הניהול


להלן פירוט הפעולות שיבוצעו בכל שלב:
 

בתהליך התכנון:

  • הכרת הפרויקט ודרישות היזמים.

  • השתתפות בישיבות התכנון

  • הכנת פרוגרמה תפעולית בשלבי הבניה לרבות כוח אדם, חדרים ומערכות.

  • המלצות לחיסכון כולל שיפור תקופות האחריות ועלויות תחזוקה עתידיות.
  • הכנת חוברת בל"מ הכוללת:
  1. תיאור הפרויקט.

  2. עקרונות ההתקשרות.

  3. כוח אדם- לרבות הרכבי כח אדם, תיאורי תפקידים ודרישות.

  4. מפרט טכני מערכות.

  5. מפרט שירותים – תפעול, ניקיון ואחזקה.

  6. הוראות בטיחות.

  7. הצהרות ופרטי המציע.

  8. הכנת אומדן תקציבי מחייב.

  • ניהול סיור מציעים.

  • בחירת חברת ניהול.

 

טרום אכלוס:

• סיוע מקצועי בהליך קבלת הרכוש המשותף.
• הכנת "תיק פרויקט" מפורט, הכולל את כל מערכות הפרויקט לרבות הנחיות תחזוקה וטיפולים בהתאם לחוקים התקנים והנחיות הספקים/יצרנים.
• מעטפת אינהרנטית מקיפה בעת כניסת חברת הניהול לפרויקט.

 

לאחר האכלוס:

• סיוע בקליטת נציגות זמנית יעוץ מקצועי.
• ביצוע סיורים טכניים בשטח והפקת דוחות.
• בקרת איכות השירות של חברת הניהול .
• בקרת שירות ספקים ונותני שירות.
• בדיקה תקציבית.
• המלצות לחסכון תקציבי.
• בדיקה/שיפור הסכמי ספקים/נותני שירות.
• מתן אישור שנתי על ביצוע תחזוקה למתקנים - "תו איכות" (אנו בודקים ומאשרים כי כל המתקנים והמערכות מתוחזקות בהתאם לכל החוקים והתקנות).
• גישור בסכסוכים יזם/קבלן/חברת הניהול/לקוחות.
• ייעוץ בפיתוח קשרי קהילה.
• ניהול בל"מ בתום תקופת הניהול הראשונה.

לאחר שנים רבות של ניסיון שטח עם פרוייקטים מגוונים נוכחנו לגלות שהשתלבותנו בכל מיזם נדל”ני יכולה להביא לצמצום משמעותי של תביעות ותלונות מצידם של לקוחות הפרויקט (הודות לתקשורת הטובה שאנו מקיימים עימם) מחד, וכן צמצום של תקלות באחזקת המבנה מאידך.

 

כדי לשמור על חיסכון מקסימלי ועל מנת להעצים את שמכם כיזמים מעולים שמעניקים חוויית אכלוס ומגורים אפשר וצריך למנוע בעיות תחזוקה עתידיות על ידי יישום בקרת שירות בתהליך התכנון ולאחר מכן בתפעול השוטף של מערכות המבנה. אנשי המקצוע המנוסים של חברת מגדלים מסייעים לחסוך הון ע"י בקרה שוטפת על תהליכי התחזוקה של הנכס שלכם.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה ראשונית השאירו פרטים! 

bottom of page